טיפול רגשי לילדים

תחום הטיפול רגשי עבור ילדים הופך משנה לשנה ליותר פופולרי בקרב הורים רבים בטענה לכך שההורים רוצים שילדיהם יגדלו בצורה הטובה ביותר תוך פיקוח על איכות חייהם על ידע ייעוץ מקצועי ורחב. כיום קיימים המון בעלי מקצוע במקצוע הפסיכולוגיה אשר הם עוזרים לגלות בעיות פסיכולוגיות ובעיות התפתחותיות אצל ילדים ומתריעים להורים על בעיה קטנה מסוימת ובכך מונעים בעיה עתידית אצל הילד.

טיפול רגשי לילדים

ישנם הורים רבים אשר נמנעים מלשלוח את ילדיהם לייעוץ מסוג זה בטענה לכך שהפסיכולוגים לא אמינים ועל סמך עדויות שמתפרסמות בחדשות מידי פעם על כך שמטפלים הטרידו ילדים תוך כדי הטיפול. יש לציין שפסיכולוגיים אלו עוברים הסמכה ארוכה הכוללת 4 שנות לימוד עד לקבלת תואר מוסמך, ישנם כאלו שממשכים לתואר שני וגם לדוקטורט. מיד לאחר קבלת התואר הם פונים למרפאות בתחום ומבקשים לעבור הכשרה של כמה שנים על מנת לקבל ניסיון של מספר שנים כמטפלים בתחום טיפול רגשי לילדים וכעבור כמה שנים במרפאה הם מחליטים לפתוח מרפאה חדשה. עבודה זו היא מתישה וכוללת שנים רבות של השקעה. יש לזכור גם שמטפלים אלו נרשמים אחר כך במוסד הישראלי לטיפול.

טיפול רגשי לילדים


אתם כהורים אמורים לחשוש לשלוח את ילדיכם למטפלים זרים, אך יש לזכור שפסיכולוגים אלו, בגלל ההכשרה שהם עברו, מראה שהם עושים זאת על מנת לעזור לאנשים הזקוקים לכך. פושעים ועבריינים מסתתרים בכל פינה ובכל עבר, לכן אנו צריכים לעשות בחירה נכונה בבחירת בעל מקצוע מתאים עבור ילדינו.

טיפול רגשי לילדים


נוכל לעשות את הבחירה הזו על ידי שנפנה להורים שאנו מכירים שהם שלחו את ילדיהם לטיפול כזה או דומה, נוכל לשאול אותם לאיזה בעל מקצוע הם פנו, מה ההתרשמות שלהם ממנו ובכך נוכל להגיע להחלטה הדרושה לנו. אנו גם יכולים להיכנס לאתרים הקשורים לנושא על ידי חיפוש קצר ברשת האינטרנט. נשוטט באתרים אלו ונבדוק את בעלי המקצוע המופיעים באתר, את ההמלצות, את תגובות הלקוחות האחרונים ובכך נבחר משהו מתאים.