עורך דין תאונות דרכים

אם הייתם בתאונה ונוצר נזק פיזי או נזק לרכוש, לכם או לצד שלישי, כדאי להתייעץ בהקדם האפשרי עם עורך דין תאונות דרכים כדי לבדוק איך אפשר לטפל בעניין בצורה הנכונה.

תאונות דרכים הפכו להיות חלק משגרת החיים שלנו. אין יום כמעט שלא מתרחשת בו לפחות תאונה אחת. אומנם בתקשורת שומעים על סיפורי זוועה רק מעת לעת, אך בפועל מתרחשות הרבה יותר תאונות שפשוט אינן "בשרניות" מספיק כדי לדווח עליהן.

תאונות דרכים יכולות להתרחש בכל מקום ולכל אחד, ובעקבותיהן עלול להתרחש נזק לגוף או נזק לרכוש. אם אתם הנפגעים או אם אתם אלו שיצרו את הנזק, רצוי שתפנו אל עורך דין תאונות דרכים למטרת התייעצות וגם כדי שבעת הצורך הוא יוכל לטפל בנושא עבורכם, מחוץ ובין כותלי בית המשפט.

כאשר מדובר בנזק לרכוש בעת תאונת דרכים, הפיצויים יכולים להיות הן עבור נזק שנוצר לרכוש שלכם והן עבור נזק שנוצר לצד שלישי. כמו כן, הנזק לא חייב להיות לרכב שלכם; גם נזק שרכב צד שלישי גרם לבית או אפילו לתיבת הדואר שלכם נחשב לכזה שמצריך פיצוי.

וכמובן, כאשר מתרחשת תאונת דרכים אתם יכולים להיות זכאים לפיצוי הן אם נגרם לכם נזק לגוף בזמן הנסיעה והן אם אתם הייתם הולכי רגל שנפצעו בעקבות התאונה.

עבור כל נזק אפשר לדרוש פיצוי אחר, בהתאם לעלות הנחוצה עבור התיקון של הרכוש ו/או עבור הטיפולים הרפואיים שנדרשים במקרה של נזק גופני. בין אם אתם האשמים ובין אם אתם אלו שניזוקו, עורך דין תאונות דרכים יכול לעזור לכם ולייצג אתכם אל מול הנפגעים או הפוגעים.

סוגרים עניין מחוץ לבית משפט

בהרבה מקרים, בפרט כאשר עורכי דין נכנסים לתמונה, אפשר לסגור את העניינים מחוץ לכותלי בית המשפט. זו כמובן האופציה העדיפה על כולם כיוון שהיא מאפשרת הסכמה על גובה פיצויים באופן שאינו מכתים חלילה את שמו של הפוגע.

בין אם אתם הנפגעים ובין אם אתם הפוגעים, זו הדרך הטובה והמהירה ביותר להגיע להסדר. עם זאת, זכרו שתמיד יש לכם את האפשרות לקחת את התיק אל בית המשפט, וכך לטפל ב"סרבנים" או לזכות את שמכם ולא לשאת בנזק כלכלי במידה ואין עילה לתביעה.

נסיים עם הטיפ החשוב ביותר: מומלץ לגשת לעורך דין מיד לאחר המאורע שיצר נזק, לכם או לאחר.